SPACE NETWORK NEWS : News

Tourism

טיול וחופשה לדובאי והמלצה למלונות - ANANTARA

  • By Editorיצחק רביחיא
  • 03 25
  • 2024

 דווקא בימים אלה של תחילת האביב ולפני הקיץ הלוהט אני מעוניין להציע טיול וחופשה מהנה בדובאי תוך התמקדות בלינה במלונות המפנקים של רשת ANANTARA  היוקרתית בדובאי עם בילוי בשלל האטרקציות של העיר הקסומה דובאי. קפיצה קטנה לחו"ל עם טיסה של פחות משלוש שעות

 

דובאי הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים ביותר למטייל הישראלי ובצדק.  במרחק טיסה קצר תוכלו להגיע לדובאי לחופשה מהנה המשלבת ארכיטקטורה מרהיבה, ים וחופים אקזוטיים בצבע טורקיז, איים מלאכותיים, גורדי שחקים שבמרכזם בורג' ח'ליפה המפורסם,  ביקור בקניונים ענקיים, שווקים תוססים, מסעדות מעולות וקולינריה במיטבה, בתי מלון מעוצבים, מוזיאונים ובראשם מוזיאון העתיד, גן בוטני, מזרקות ולמעוניינים גם טיולים מחוץ לעיר לדיונות החול או לאבו דבי במרחק שעת נסיעה. את חופשתכם תוכלו לשלב בשלל פעילויות ספורט ולחובבי הקולינריה ביקור בדובאי הוא גם חוויה גסטרונומית עליה נדבר בהמשך. תושבי דובאי, קל מאוד להבחין, מכבדים את מיליוני התיירים המגיעים אליהם מדי שנה ומפנקים אותם.

 

נפתח דווקא בבחירת המלונות המומלצת שלנו שהפכה את ביקורנו למיוחד ומהנה. מלון הנופש Anantara World Islands Dubai  שוכן באי מבודד כעשרים דקות מדובאי והוא פנינה לאוהבי שקט וקיימות. לאי מגיעים באמצעות שייט של כעשרים דקות ביכטה של המלון מדובאי. מייד עם ההגעה ציפתה לנו קבלת פנים חמה ומרשימה של עובדי הריזורט שחיכו לנו ברציף עם תופים, שירה וחיוך לבבי ומזמין. מי שראה את הסדרה הלוטוס הלבן, יבין שמדובר בהרגשה של "הגענו לגן עדן".

 

האי בו שהינו הוא חלק מקבוצת איי העולם הכוללת 300 איים מלאכותיים שנבנו מול חופי דובאי ב-2008. רק מספר מצומצם של איים מיושבים ואנחנו ביקרנו באתר הנופש הראשון והיחיד באיים אלה. הריזורט  המתפרס לאורך האי משקיף על קו הרקיע המרהיב של דובאי ומציע נוף ייחודי של גורדי השחקים, שקיעות וזריחות מקסימות, שקט ושלווה. הריזורט האקסקלוסיבי נפתח לפני שנתיים וכולל 70 חדרים בלבד, 38 מהם וילות וסוויטות פרטיות עם בריכה פרטית ויתר החדרים צמודים גם הם לחופים המרהיבים. אנחנו התארחנו בוילה עם בריכה פרטית מחוממת הסמוכה לחוף הים עם נוף לקו הרקיע של דובאי. בוילה חדר גדול ומרווח עם מיטת קינג סייז, סלון ופינת ישיבה לנוף, חדר אמבטיה ענק עם אמבטיה ומקלחת וכל השכלולים שרק ניתן לחשוב עליהם מטלוויזיה גדולה דרך מזגן, מכונת קפה ועוד. במתחם גם שתי בריכות ציבוריות יפות ומטופחות מוקפים עצי דקל, מגרש טניס, חדר כושר, סטודיו ליוגה, ספא מפנק, חממה מרהיבה וכמובן אפשרות לכל סוגי הספורט הימי – קייקים, סאפים, ג'ט סקי, סירות מרוץ ועוד. בתוך האי אפשר לבצע הליכות לאורך החוף, בשבילים עם עצי דקל וצמחיה מגוונת או להשתמש בבאגי שיאסוף אותכם. כל אלה יעניקו לכם חופשה אינטימית, שלווה, רגועה ומפנקת. לצעירים ההרפתקנים שבינכם, זהו מקום אידיאלי להצעות נישואים. במו עיני ראיתי.

 

חלק מרכזי וחשוב מהשהות באי הוא החוויה הקולינרית. בריזורט שלוש מסעדות המציעות מאכלים מגוונים וטעימים במיוחד. מסעדת Helios  היוונית המציעה שלל דגים, פירות ים ומנות ייחודיות, מסעדת Qamar המציעה מטבח הודי ומטבח ערבי, מנות פיוז'ן המוגשות בטוב טעם באווירה רומנטית במרפסת טרסה יפיפייה אל מול השקיעה ונוף גורדי השחקים של דובאי. משם ניתן לעבור ללאונג' ברLuna  המגיש מנות טאפאס וקוקטיילים מטריפים.

 

אחד ממקורות הגאווה המוצדקות של הריזורט הוא השמירה על איכות הסביבה והקיימות באי. מנהלת הפעילות בריזורט, קטי לי, לקחה אותנו לסיור בחממה הענקית באי שם מגדלים צמחי נוי, צמחי תבלין פירות וירקות המשמשים לארוחות האורגניות באי וכמו כן מגדלים צמחים שמאפשרים לאי להיות ירוק ומטופח כל ימות השנה. באי מסתובבים מאות טווסים וכן תראו תוכים, מגוון ציפורים ועוד. המים באי מותפלים באמצעות מתקן התפלה שניתן במתנה משליטי דובאי ואחד היתרונות של האי היא טמפרטורה קרירה ונעימה במספר מעלות בהשוואה לדובאי.  ייחוד נוסף הוא החול הנעים והרך שמיובא לכאן בכמויות ענק מתאילנד. ייחוד אחרון וחשוב במיוחד הוא השירות והיחס החם והמפנק של צוות העובדים בריזורט. 160 עובדים עם חיוך תמידי שמעניקים יחס אישי והרגשה שכל אורח הוא מיוחד. כל בקשה נענית מייד. עובדת שכל תפקידה לנקות את משקפי השמש של האורחים, תכלית שכולה פינוק.

 

הריזורט השני המומלץ שלנו הוא Anantara The Palm Dubai  הנמצא באזור התמר של דובאי ומציע 293 חדרים בהם 33 וילות, 15 מהם עם בריכות פרטיות. הריזורט נבנה בסגנון ובהשראת האיים המלדיביים ותאילנד ומציעים אסקפיזם טהור, חופי ים מרהיבים, שלל בריכות ומסעדות, נוף מרהיב, מזג אוויר קריר ופינוק אין סופי. "אנחנו מציעים לתיירים שלנו את תאילנד והמלדיביים במרחק של פחות משלוש שעות טיסה" מבהיר ג'יימס הויטסון, מנהל הריזורט. ואכן מי שמסתובב בריזורט המוקפד והנעים חש כאילו אתם באיים המלדיביים או בתאילנד. המתחם כולו ירוק ועטור צמחיה טרופית, ארבע מסעדות עם אוכל מגוון, פעילויות ספורט מגוונות, מרכז ספא וספורט, חמאם טורקי ומסג' מפנק ומהנה של מעסות תאילנדיות מקצועניות. במתחם גם שני מגרשי טניס, מכון כושר, מגוון פעילויות ספורט ימי, אפשרות להשכרת אופניים, קייקים ועוד. ועוד נקודה חשובה – הבטחון. 700 מצלמות ברחבי הריזורט וסידורי אבטחה קפדניים מאפשרים לנו הישראלים להיות בטוחים ומוגנים יחד עם מאות התיירים מכל רחבי העולם השוהים בריזורט.

 

מבין מגוון החדרים המפנקים במלון, התאכסנו בוילה על המים עם נוף מרהיב, מרפסת עץ רחבה עם אזורי ישיבה וממנה מדרגות שיורדות ישירות לים ולחוף. חדר מפנק ורחב ידיים עם אמבטיה, ג'קוזי ומקלחת, טלוויזיה, מכונת קפה וכל יתר הפינוקים ואפילו רצפת זכוכית בחלק מהחדר ממנה ניתן לראות אם הים מתחת לווילה.

 

בריזורט לא פחות מ 7 מסעדות ובתי קפה המציעים מגוון טעמים מרחבי העולם. מומלצת במיוחד היא המסעדה האסייתית מקונג המגישה מנות מהמטבח התאילנדי והאסייתי לצד מנות ים תיכוניות וקוקטיילים מיוחדים כמו החתול הזועם. בריזורט גם מסעדה אוסטרלית עם מנות המוגשות ישירות מהגריל ומציעות מבחר נתחי בשר לצד דגים ופירות ים. חוויה גסטרונומית אוסטרלית אותנטית.

 

דובאי היא עיר תוססת וצבעונית, עיר נקיה במיוחד ומזכירה את מרכז מנהטן עם שלל גורדי שחקים, מרכזי בילוי ומרכזי קניות לרוב, שלל מסעדות, שווקים ואטרקציות. הניידות מהמלון ובכלל בעיר היא בעיקר במוניות ומחירן זול וסביר. הנהגים מרביתם מהודו פקיסטן וסרי לנקה אדיבים ודוברי אנגלית. לרוב האטרקציות צריך להזמין מקום מראש.

 

האתר החשוב הראשון בדובאי הוא אזור בורג' ח'ליפה, המגדל הגבוה בעולם עם 160 קומות. ניתן לעלות לקומה ה 124 ולהתרשם מהנוף המרהיב של דובאי. בהזדמנות זו מומלץ לבקר בקניון דובאי המפורסם על שלל חנויות המותגים בו. שם תוכלו לעשות שופינג, לאכול בשלל המסעדות במתחם במחירים סבירים בהחלט, לבקר באקווריום העצום בגובה שלוש קומות וכמובן האטרקציה המרהיבה מכל – המזרקות. בכל יום החל מהשעה 18:30 ועד חצות, בכל מחצית השעה מתמלאת הכיכר באלפי תיירים הנהנים ממופע בן 2-3 דקות של מזרקות וסילוני מיםמרקדים, מוסיקה מתחלפת ותאורה על רקע הקניון ומגדל בורג' ח'ליפה והתאורה הצבעונית המתחלפת שלו. חוויה ייחודית.

 

אחד האתרים המומלצים בדובאי הוא ללא ספק מוזיאון העתיד. מבנה ארכיטקטוני ייחודי ומרהיב ביופיו בצורת עין אנושית עם אלפי חלונות המעוצבים בצורות של הכתב הערבי. המוזיאון מתפרס על פני 5 קומות ומוצגים בו המצאות בתחום העתידנות, כאילו חיינו בשנת 2071, מסע לחלל, רובוטיקה, מרכז רוחני, הנדסה ביולוגית ועוד. ביקור חובה שהוא לדעתי חוויה ייחודית ויוצאת דופן.

 

אטרקציות מומלצות נוספות בדובאי הם ביקור בשוק התבלינים ובשוק הזהב בעיר העתיקה של דובאי. שייט בסירה בנחל שחוצה את העיר דובאי, ביקור במגדל התצפית החדש, גן הפרחים לאוהבי הז'אנר, נסיעה של שעה לאבו דבי ושכיות החמדה שבה, טיול יומי עם ג'יפים למדבר, החלקה על קרח ואפילו סקי ואין ספור אטרקציות לילדים ובני נוער. טיול לדובאי וחופשה קסומה בה, בעונה זו של השנה, מומלץ ובטוח. נסו ותיהנו.

 

צילומים באדיבות רשת אננטרה ומוטי ורסס

 


 

Life Information more +

Tourism from SNN more +