SPACE NETWORK NEWS : News

Tourism

אוכל רחוב ירושלמי בחצר ענבל – חוויה קולינארית לימי הקיץ

  • By Editorיצחק רביחיא
  • 07 08
  • 2024

 

מלון ענבל השיק בימים אלה חוויה קולינארית ירושלמית במיוחד לרגל בואו של הקיץ - אוכל רחוב ירושלמי בחצר המלון בשעות הערב והלילה. אני אוהב את מלון ענבל שתמיד יוצא עם חידושים ומציע לאורחיו וגם לקהל הירושלמי חוויות גסטרונומיות ייחודיות, מהנות וכשרות בהתאם לעונות השנה. הפעם – אוכל רחוב ירושלמי. ביקרתי שם אתמול והתרשמתי מאוד מהקולינריה המוצעת, מהאווירה ומהשירות המפנק והיעיל של המלצרים, המארחים והטבחים שמכינים את המאפים ממש בחצר לעיני האורחים. הנאה מושלמת.   

 

השף כפיר חדד יצר בחצר הירושלמית הפנימית המוארת ורחבת הידיים של מלון ענבל, מטבח חוץ מלא כל טוב  ובמרכזו טאבון רוחש ולוהט שנבנה בהתאמה אשר מגיע לטמפרטורות גבוהות במיוחד.

 

בטאבון המפואר נאפים מדי יום עשרות מאפים שונים ופחמימות מלאות כל טוב. השנה החליטו להתמקד באוכל רחוב ירושלמי - לצד המאפים הקלאסיים הבייגלה זעתר הפריך ודומיו, יציעו שלל מנות רחוב שמאפיינות את ירושלים על כל גווניה, כאשר כל המנות  המבוססות על חומרי גלם מקומיים משוק מחנה יהודה המקומי ותערובות תבלינים שרוקח חדד בעצמו יעברו דרך הטאבון ובכך יקבלו אקסטרה טעם ייחודי .

 

מדי יום, בימים ראשון עד חמישי בין השעות 17:30-23:00 (הזמנת שולחן עד 21:30), יוצע לאורחי המלון ולאורחים מירושלים ומחוצה לה, להגיע וליהנות ללא הגבלה, משלל רב של סלטי פתיחה ומאזטים בצורות הכנה שונות - קלייה, בישול, גריל, עישון, ושלל ממרחים, מחמארה עם רכז רימונים ואגוזי מלך, מסבאחה, פלאפל גבינות, פלאפל בבצל וסומק, סלט ירקות שוק מרענן, שאוורמה צמחונית מלווה בעמבה וטחינה ירוקה - אשר ילוו את מגוון סוגי מאפים - עולם שלם ושופע שקשה לעמוד בפניו ושיוכנו מדי יום במקום. החל מ: מאפה עלי אורגנו בולגרית ומוצרלה, מאפה שום עגבניות שרי, מאפה זעתר טרי, מאפה ביצה בולגרית ועוד. לסיום הארוחה ניתן להנות מאבטיח קר, ומלבי צונן - בתוספת תשלום.

 

הארוחה במלון ענבל היא תמיד חוויה גסטרונומית מהנה ומיוחדת. נסו ותיהנו.

 

מחיר: 127₪ לאדם בקונספט של ללא הגבלה

 

שעות הפעילות: 17:30-23:00 (הזמנה שולחן עד 21:30)

 

יש להזמין שולחן מראש  - דרך הלינק המצורףhttps://bit.ly/localstreet

 

מלון ענבל,  ז'בוטינסקי 3, פארק גן הפעמון, ירושלים

 

קרדיט צילום: איתמר גינצבורג


 

Life Information more +

Tourism from SNN more +