SPACE NETWORK NEWS : News

Life

יינות מרגשים ומיוחדים לסוכות של יקב רמת נגב

  • By Editorיצחק רביחיא
  • 10 13
  • 2024

חג הסוכות בפתח והנה המלצה ליין מרגש מהנגב, באיכות בינלאומית, יין אקולוגי-מדברי פורץ דרך, לסוכה וגם כמתנת חג

 

יקב רמת נגב הוא מיזם חלוצי שהקימה ב-2001 משפחת צדוק במושב קדש ברנע ומגיע להישגים בינלאומיים. היקב זכה במדליית פלטיניום בתחרות היין הבינלאומיתDecanter 2024 שנערכה בלונדון בחודש יוני האחרון, עבור היין הייחודי - אקסודוס גרנד רזרב 2018.

 

את יקב רמת נגב הקימו בני הזוג נירה ואלון צדוק, ממייסדי המושב קדש ברנע, שהוקם בשלב הראשון בסיני. מתוך אהבה ליין ולייצור יין, החלו בני הזוג לגדל גפנים ואחרי לימודי יין ביקב שורק, התבססו כמגדלי כרמים מעולים והקימו יקב מדברי.

 

היינן הראשי של היקב הוא הבן הבכור, יוגב צדוק, בוגר בהצטיינות של לימודי טכנולוגית יין באוניברסיטת פירנצה. יוגב מקדם ביקב, פיתוח ומחקר יינות פורצי דרך, ביחד עם אחיו גלעד, מנהל המכירות והשיווק של היקב, המקדם תרבות יין משוחררת ואחרת של שתיית יין כחלק מסגנון החיים השוטף.

 

ייחודו של היקב בטרואר שונה של יין מדברי. זהו יקב שורשי, נועז, הרפתקן ודינמי, המובל על ידי בני 40 המחפשים את החידוש הבא, כרמים נקיים מריסוסים וכימיקלים, תמחור נגיש וגם סדרות יוקרתיות עם יינות פורצי דרך, זוכי פרסים בינלאומיים. כל היינות כשרים למהדרין וכשרות בד"ץ.

 

בין היינות המומלצים לחג הסוכות ובמחיר נגיש של 50-55 ₪ תמצאו את סדרת קדש ברנע של יקב רמת נגב עם יינות מדבריים צעירים, נגישים, פירותיים וקלילים. בסדרה יין רוזה ויינות אדומים רכים ונגישים מענבים הנבצרים בכרמים ברחבי הר הנגב ורמת הנגב. זוהי סדרת הוקרה לחלוצי הנגב, מפריחי השממה שנותנת תמורה נהדרת למחיר משתלם.

 

המלצות נוספות הם ליין נווה מדבר לבן -  (79 ₪) בלנד מקורי המשלב בין חמיצות הסוביניון בלאן וחמאתיות השרדונה. יין נווה מדבר אדום – (89 ₪) בציר 2022 מענבי קברנה סובניון בשלים.

 

המלצה נוספת ליינות איכותיים במיוחד של היקב היא לסדרת אקסודוס - אקסודוס רוזה – (109 ₪)  יין מענבי קברנה פרנק ומלבק שנבצרו בכרמי הנגב. היין עבר יישון בחביות עץ אלון צרפתי, שהעשירו את היין בארומה עדינה של וניל. ובאותו מחיר (109 ₪) יין שמאוד אהבתי הוא אקסודוס לבן – יין עם גוף בינוני מענבי שרדונה וסמיון שהתיישן בחביות עץ אלון חדשות וחביות בנות שנה. לשרדונה טעמים חמאתיים וארומה של טעמי מלון, גויאבה ואגס. והמלצה אחרונה ליין רמון מלבק – (150 ₪) יין עם גוף מלא של ענבי המלבק בטרואר המדברי.  נסו ותיהנו

 

את כל היינות ניתן למצוא בחנויות או להזמין באתר היקב

 

https://www.rnwinery.co.il/shop/

 

קרדיט צלם-  נירה מדר צדוק

 


 

Life Information more +

Tourism from SNN more +