SPACE NETWORK NEWS : News

Life

קראפט פיצה – קפיצה קטנה לאיטליה במסעדה חדשה במודיעין

  • By Editorיצחק רביחיא
  • 10 10
  • 2024

השבוע זכיתי להתארח עם חברים טובים במסעדה חדשה ומהנה ׳קראפט׳, בעיר מודיעין. היתה זו קפיצה גסטרונומית קטנה לחו"ל ובעצם לאיטליה. אם אתם חולמים על פיצה טובה או אוכל איטלקי משובח ואוטנטי – קראפט היא התשובה האולטימטיבית.

 

מסעדת קראפט נבחרה בשנת 2017 לאחת מ-50 הפיצות הטובות בעולם. לפני שלושה חודשים נפתחה מסעדה חדשה, סניף שלישי במספר, בעיר מודיעין. שני סניפים ממוקמים בבירה הירושלמית (שלומציון המלכה ושוק מחנה יהודה) וסניף חדש נוסף מתוכנן בתל אביב.

 

אהבתי לאוכל איטלקי משכה אותי השבוע כמו מגנט למסעדה החדשה והכשרה למהדרין הכוללת תפריט עשיר של פיצות מגוונות, סלטים איטלקיים, פסטות ועוד. האווירה מזכירה בית איטלקי עם חצר כולל רצפת בריקים אירופאית, קירות אבן מאיטליה ופריטים עתיקים. חלל המשרה אווירה רגועה ונעימה. שאפו על הגסטרונומיה הגבוהה והחוויה הקולינרית המיוחדת לדוד קפלן, בעלי ׳קראפט׳ וגבריאל ויימן, מנהל הרשת שאירח אותנו.

    

חשוב לציין כי כל הפיצות המקוריות נאפות בטבון פחם מדורה מבצק מחמצת שזוכה להכנה מיוחדת של 72 שעות על מנת לייצר פיצה טעימה יותר עם בצק אוורירי וקריספי. הפיצות מוגשות ב 2 גדלים: קוטר 25 ס"מ שמתאים ליחיד, וקוטר 35 ס"מ שמתאים לזוג. כמו כן בתפריט מנות פתיחה רבות, קוקטיילים משובחים וכמובן בירה מהחבית. אנחנו בחרנו לשבת בפנים, אך ניתן בקרוב לשבת גם בחוץ. האווירה נעימה והשרות של מאיה המלצרית היה מקצועי ואדיב. 

 

התפריט מגוון וכולל מנות ראשונות, מבחר סלטים, פיצות, פסטות, מנות אחרונות  ועוד. בין המנות הראשונות אני ממליץ על סלט ׳קפרזה׳ - ₪34: עגבניה, מוצרלה, בזיליקום, בלסמי מצומצם ושמן זית. עוד סלט מומלץ הוא ה ׳פנזנלה׳ - ₪52: מבחר עגבניות, מלפפון, בצל, קישוא, קרעי מוצרלה טריה, קרוטונים, צלפים וזיתים. עוד בראשונות אהבתי את הסלט היווני. עוד תמצאו בתפריט סלט  ׳פטריות צלויות׳ (44 ₪): פטריות פורטובלו ממולאות ב־4 גבינות ובצל שטוגן ביין, מוגש חם על רוטב שמנת.

 

בגזרת הפסטות אנחנו בחרנו ונהנינו מאוד מפסטת ׳פלין גבינות׳ ₪64 : כיסוני פסטה ממולאים בגבינות ברוטב שמנת פטריות וכמהין. מוגש על קרם בזיליקום. עוד בתפריט הפסטות ה׳פפרדלה׳ - ₪56: רוטב עגבניות או רוזה, בזיליקום ופרמז‘ן. וגם רביולי ׳סלק ריקוטה׳ - ₪64: ברוטב חמאת לימון וטימין.

 

המבחר של הפיצות הוא גדול ומגוון. ניתן להזמין כאמור פיצה ליחיד או לזוג. התפריט כולל פיצה מרגריטה קלאסית עם בזיליקום - ₪40/65. תוכלו לבחור מגוון תוספות מהתפריט.

 

אנחנו ניסינו ואהבנו את הפיצה הנקראת ׳פינוקית׳ - ₪50/80: גבינת קממבר, קונפי שום, דבש, וכן ניסינו ואהבנו את הפיצה הקרויה "אוממית׳ - ₪48/78: שמפיניון, פורטובלו, שמן כמהין.

עוד בתפריט פיצה ׳מסולקת׳ - ₪48/78: סלק מעושן, בצל סגול, בלסמי מצומצם, פלפל שחור, ׳אסלית׳ - ₪46/74: עגבניות, זיתי קלמטה, חריף, טחינה. בתפריט גם פיצה ׳מתוקה׳ - ₪50/80: בטטה, גבינת עיזים, בצל ירוק, סילאן , פיצה ׳וג‘י׳ - ₪46/70: גמבה, בצל סגול, זיתי קלמטה, פיצה ׳מאוזנת׳ - ₪46/72: עגבניות, בצל סגול, צלפים ואפילו פיצה ׳יוונית׳ - ₪48/75 עם עגבניות, זיתי קלמטה וגבינת פטה.

 

חשוב לציין שהמסעדה כשרה, שהגבינות ממחלבת עברי, הירקות טריים מדי יום והנוף מוסיף לחוויה הגסטרונומית המהנה. במסעדה גם מבחר יינות, בירות וקוקטיילים מהנים. אהבתי את הקוקטייל אננדה שהוכן מג'ין, ג'רוזלם דריי, אננס שהוכן במקום, לימון ובזיליקום. קינחנו במנות אחרונות – כרם בורלה (אפשר גם עוגת גבינה) וקפה טוב. נסו ותיהנו.

 

קראפט פיצה ביסטרו מודיעין, מתחם ׳הטראסה׳, מנחם בגין 21 , מודיעין

 

שעות פעילות א׳-ה׳ בין השעות 12:00- 23:00 , מוצ״ש כשעה לאחר צאת השבת

 

 

Life Information more +

Tourism from SNN more +